Casa de Bijuterii Sabion: verighetele reprezinta 40% din bijuteriile din aur cumparate de romani. Premiera: verighete unice in lume, cu motive traditionale - Colectia Festin

Casa de Bijuterii Sabion: verighetele reprezinta 40% din bijuteriile din aur cumparate de romani. Premiera: verighete unice in lume, cu motive traditionale - Colectia Festin - stire pe scurt


In 2020, cele mai vandute bijuterii din aur ale Casei de Bijuterii Sabion au fost verighetele, un procent de 40% din total, constatandu-se o crestere semnificativa fata de aceeasi perioada a anului precedent, potrivit datelor furnizate de brandul romanesc. 15% dintre bijuteriile achizitionate au fost cercei, inclusiv cercei pentru copii, 25% dintre achizitii sunt reprezentate de inele iar bratarile, seturile de bijuterii, butonii pentru barbati si alte accesorii se incadreaza in restul de 20%.


Cititi toate stirea pe profit.ro

sursa: profit.ro - 14.04.2020

Du-te sus